BeautyBay

BeautyBay

Tästä verkkokaupasta löydät yli 7 500 ihonhoito-, hius- ja kosmetiikkatuotetta. Palvelu on jaettu eri osioihin: hiustenhoito, ihonhoito, kosmetiikka, tarvikkeet, tuoksut, miehet ja kauneudenhoito.
Tunnetut tuotemerkit: Bare Escentuals, TIGI, Wella, Tweezerman, OSiS, Essie, Fake Bake, Mario Badescu, ghd, Stila and Urban Decay

Tästä talosta saat huomattavia alennuksia!
Huomaa että tuotteissa, joissa on aerosolia, ei toimiteta, joten älä lisää ostoksiisi niitä.

""
Kokemuksia tästä verkkokaupasta
Tilasin ensimmäisen kerran Beautybay.comista tavaraa ja petyin pahasti. Toimitus kesti yli 2 viikkoa. (he ilmoittavat toimitusajaksi 3-5pv). Yksi shampoopullo oli vääränlainen, kaksi pulloa oli vuotanut paketin pohjalle. Käsittämättömän huonoa palvelua, enkä suosittelisi ko. nettikauppaa kenellekään. Asiakaspalvelu oli jotenkin välinpitämätöntä. Olen myös lukenut vastaavanlaisista kokemuksista muiltakin. (elokuu 2009)
GlobalShopping kommentoi: Asiakas on ymmärrettävistä syistä pettynyt. Kauppa toimittaa kuitenkin asiakkaalle oikean tuotteen eikä asiakkaan tarvitse palauttaa virheellistä tuotetta. Asiakas ei reklamoinut vuotaneista tuotteista. Suosittelemme, että kuluttajat reklamoivat kaupoille, jos eivät ole tyytyväisiä koko toimitukseen. Hyvän tavan mukaan laadukkaat kaupat korvaavat aiheutuneen harmin. Tämä on ensimmäinen meille toimitettu negatiivinen reklamaatio tästä kaupasta. Onko sinulla hyviä vai huonoja kokemuksia tästä kaupasta? Kerro niistä meille!
Tilasin joulun alla Beautybay.comista hiustenhoitotuotteita. Paketti tuli alle viikossa, ja kaikki oli ok. Voin siis oman kokemukseni mukaan suositella kauppaa muillekin. (tammikuu 2010)

Kerran olen tilannut ja tilaus kesti 3 viikkoa, mutta se johtui aerosolista mikä tuli paketissa (eli lähettivät maateitse). Ihan hyvä kokemus jäi, aion tilata uudestaan!

Tilauksen tein 8.4. mutta vielä ei ole pakettia näkynyt. Mutta vielä ei kai tarvinne olla huolissaan? Ilmeisesti paketin saapuminen kestää useamman viikon. Haluaisinkin kysellä sellaista, että mikä taho huolehtii Suomen päässä paketin toimittamisesta ja millä tavoin se mahdollisesti toimitetaan vastaanottajalle? Meneekö Postiin/Matkahuoltoon vai tuodaanko kotiovelle? Kiinnostaisi myös tietää, että liekkö BeautyBayllä minkäänlaista mahdollisuutta jäljittää lähettämäänsä pakettia? Eli jos pakettia ei ala näkyä, niin voiko heiltä kysellä, missä päin paketti matkustelee? Kiitos.

Hei MK,

Kiitos hyvistä kysymyksistä, joihin emme valitettavasti heti saaneet vastausta.

BeautyBay käyttää Royal Mail postipalvelua ja tuotteiden pitäisi saapua 3-5 päivässä (Eurooppa). Royal Mailin sivuilta löytyy palvelu, jonka avulla voi seurata lähetyksiä. Käsittääksemme normaalissa BeautyBayn lähetyksessä ei kuitenkaan ole seurantaa. Tiedustelimme asiaa myös suoraan BeautyBaystä, mutta he haluaisivat tietää tilauksesi numeron, jotta voisivat kommentoida tilaustasi. Ohessa vielä lisätieto heidän sivuiltaan, jonka mukaan seuranta tulee yli 90 punnan ostoksille ja siitä myös lisämaksu n. 3,50 euroa.

(All international orders are sent Priority Airmail. Orders over £90 will have an additional surcharge of £2.95 and will be upgraded to Royal Mail International Signed For, where a tracking number will be emailed once the goods have been dispatched.)

Mikäli pakettisi ei ole saapunut, olethan heti yhteydessä meihin, jotta voimme selvittää asiaa.

Verkkokaupat käyttävät normaali postipalveluja, matkahuoltopisteitä tai huolitsijoita, joten riippuu em. palvelusta tuleeko paketti postiin, noutopisteeseen vai suoraan kotiin. BeautyBayn lähetyksen pitäisi tulla postiin. Olethan yhteydessä, asia saadaan varmasti selvitettyä!

Terveisin

Maarit Majasaari

Paketti saapui vihdoinkin 27.4. ja Posti toimitti sen kotiovelle asti :) Muiden kommenttien perusteella osasin hiukan varautua siihen, että paketin perille tulo voi kestää kauemminkin kuin 3-5 päivää. Joten vaikka jouduin odottamaan pakettia useamman viikon, jäi kaupasta hyvät fiilikset ja varmaan tulee tilailtua toisenkin kerran.

Tein tilauksen BeautyBaysta 5.4. ja samana päivänä sain viestin, että tilaukseni on lähetetty. Tilauksesta on nyt kulunut melkein kuukausi. BeautyBayn tilissäni ilmoitetaan tilauksen lähteneen lentopostina ('airmail') ja statuksena on lähetetty ('dispatched'). Pitäisiköhän vielä odottaa. Onko mahdollista, että paketin matkassa kestää näin kauan? (En asu pääkaupunkiseudulla, mutten nyt ihan syrjässäkään.) Olisiko se voinut eksyä matkalla? Ostokseni maksoi alle 90 puntaa, joten sitä siis ei varmaankaani voi jäljittää? Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Hei Minttu,

Laita ihmeessä BeautyBayhin viestiä eli mene sivuille osioon customer services ja täytä kaavake tiedoillasi ja valitse Delivery Query aiheeksi. Odota vastausta ja välitä se meille asiakaspalvelu(at)globalshopping.fi osoitteeseen. 

Sivuilla kerrotaan, että pitäisi kulua 20 työpäivää ennen kuin paketti voidaan todeta kadonneeksi.

Tekstisi voisi olla vaikka seuraavanlainen:

Hi, Kindly inform the status of my order (nrxxxxxxx) ordered on 5.4.2011. I have not received the order and hope for your comments as soon as possible. Kind regards, Minttu .....

Odotetaan siis, mitä BeautyBay vastaa ja palataan asiaan. Ok:)?

Terveisin

Maarit Majasaari

Sain viestin lähetettyä.  Palataan asiaan kunhan saan vastauken. Kiitos esimerkkiviestistä. Siitä oli apua. :)

Tässä välissä Minttu on lähettänyt viestiä yritykseen ja saanut vastauksen, jossa pyydetty täyttämään lomake ja valitsemaan haluaako korvauksen tililleen tai vastaavan tuotteen. Ohessa vielä vastauksemme sekä Mintun lopullinen kommentti asian hoidosta.

Hei Minttu,

Kiitos taas viestistäsi. Asiakasnäkökulmasta on harmillista, että paketti on kadonnut, mutta hyvää tässä on se, että näemme verkkokaupan hoitavan asiakaspalautteen asiallisesti.

Muistathan laittaa allekirjoituksen sekä sen haluatko Beautybayn lähettävän sinulle rahan tai vastaavan tuotteen.

Jos saisit lomakkeen skannattua niin asiasi hoituisi nopeammin…

Laitan tästä vielä koostetta sivuillemme, kunhan asia on hoidettu loppuun eli mielelläni kuulisin sinusta silloinJ

Hyvää viikonloppua!

Terveisin Maarit Majasaari

Hei,

Sain nyt vihdoin aikaiseksi otta vielä yhteyttä kertoakseni, miten kadonneen tilauksen korvaaminen sujui Beautybaylta. Laitoin tämän viestiin mukaan myös pari aiempaa viestiä selkeyden vuoksi, sillä en ihan kaikkea jaksa selittää uudestaan.

Laitoin Beautybayn lähettämään lomakkeeseen ruksin siis rahan palauttamisen kohdalle. Sain viestin skannattua heille, ja heti seuraavana päivänä sain vastauksen, jossa pyydettiin odottamaan kolme työpäivää, joiden aikana he palauttavat rahat tililleni. Sain rahat takaisin noiden kolmen päivän aikana.

Olen siis oikein tyytyväinen heidän asiakaspalveluunsa.

Kiitos paljon myös sinulle avustasi!

Terveisin

Minttu Toivanen

>Kiitos viestistäsi Minttu ja siitä, että jaksoit välittää meille hyvät uutiset. Oheinen ostostapahtuma on hyvä esimerkki siitä, miten verkkokaupan tuleekin hoitaa asiakkuuksiaan.

Oikein hyvää kesää sinulle!

Terveisin

Maarit Majasaari

Ensimmäisen kerran tilasin ja olen todella tyytyväinen!

Paketti tuli alle 2 viikossa ja hyvin pakattuna. Aion tilata uudestaankin! :)

Hei,

Tilasin BeautyBaysta bareMineralsin tuotteita, ja kaksi kolmesta oli oikein, mutta siis yksi osa tilauksesta, sivellin, oli väärä. Joudunko maksamaan palautuskulut, ja miten yleensäkin lähden tässä nyt toimimaan?

Hei Maria,

Laita ihmeessä BeautyBayhin viestiä eli mene sivuille osioon customer services ja täytä sivun alaosassa oleva kaavake tiedoillasi sekä valitse Faulty/Damaged Item aiheeksi. Lisäksi kerrot, mikä tuote on väärä.

Saat BeautyBaylta vastauksen, jonka mukaan sinun tulisi toimia. Yleensä verkkokauppa hoitaa uuden tuotteen tilalle ja pyytää palauttamaan väärän tuotteen. Mikäli virhe on heidän aiheuttamansa, ei siitä aiheudu sinulle kuluja.

Olethan yhteydessä, jos asiassa on jotain epäselvää!

Terveisin

Maarit Majasaari

Hei taas!

Laitoin BeautyBaylle viestin, ja he vastasivat minulle 4.11. näin:

"Dear Sir or Madam 

Thank you for contacting BeautyBay to notify us of an intended return. 

Please find attached a Royal Mail pre-paid returns label for this purpose. 

Kindly note that all returns are subject to our Returns Policy which can be viewed on our website. In particular, to be acceptable for return items should be unused, unopened and have any original seals intact. 

Once received back, we will examine and a refund or a replacement can be arranged for you. Please advise which you would like. 

If you have any further queries please let us know."

Vastasin heille 17.11., että olisin kiinnostunut saamaan rahani takaisin, ja kysyin, korvaavatko he minulle myös palautuksesta aiheutuneet kulut, kun postissakin näin sanottiin tapahtuvan. Tähän viestiin en saanut vastausta.

Näin seurantakoodista, että pakettini oli saapunut kohdemaahan 16.11. Lähetin heille 6.12. viestin, että onko tämä enää normaalia, että palautus kestää näin pitkään. Tähänkään viestiin en saanut vastausta.

14.12. lähetin asiakaspalveluun kolmannen viestin (olen ketjuttanut kaikki viestit, jotta asiaa ei ole tarvinnut selittää enää uusiksi alusta alkaen), seurantakoodin mukaan paketti näyttäisi edelleen olevan jumissa (tai kadonnut?) jossain päin Englantia, ja mitä minun pitäisi nyt siis tehdä. Tähänkään viestiin en ole saanut vastausta.

Olen hyvin kummastunut ja pettynyt kaupan toimintaan, mitä tässä tilanteessa nyt oikein pitäisi alkaa tehdä?

Hei, Maria ja kiitos viestistäsi. Laita meille tilausnumerosi sähköpostilla asiakaspalveluumme, jotta voimme tiedustella asiaa verkkokaupasta.

Terveisin

Maarit Majasaari

Olimme yhteydessä BeaytyBay-verkkokauppaan ja saimme tiedon, että Marialle on maksettu rahat tilille. Emme valitettavasti saaneet tietoa, miksi väärän tuotteen palautus ja rahojen tilitys kesti näin kauan.

Terveisin

Maarit Majasaari

Tilasin BeautyBaysta 15.12 ja paketti tuli postilaatikkoon 23.12. Kaikki oli paketissani OK.

Moikka!

 

Löysin nyt tämän teidän sivuston ja päätin tullla kysymään, että onko tuolta beautybaysta tilaaminen fiksua? Itse haluaisin tilata sieltä muutaman meikki tuotteen, mutta en ymmmärrä maksutavasta, mihin se paketti tulee, postimaksuista ym. mitään? Osaisittekohan te auttaa?:)

Ja nyt kun katsoo muiden kommentteja tästä kyseisestä sivustosta niin ei ainakaan kovin positiiviselta näytä.

Hei,

BeautyBay palvelee tuhansia asiakkaita ympäri maailman. Verkkokaupan kilpailuetuja ovat laaja valikoima ja edulliset hinnat. 

Maksutavat ja postimaksut näet oikean laidan esittelykohdista eli käytännössä kaikki yleisimmät luottokorti käyvät sekä Visa Electron. Ensimmäisestä tilatusta tuotteesta tulee n. 4,20 e postimaksu ja lisätuotteille n. 60 senttiä päälle hintaa/kpl. Jos siis tilaat 2 tuotetta, maksaa toimituskulut n. 4,80 euroa (punnat muutettu euroiksi nykyisen kurssin mukaan). Paketin pitäisi tulla postiin tai kotiinkin, jos on sen verran pieni, että postinkantaja voi toimittaa. Tämä vaihtelee tietysti myös sen mukaan asuuko kerrostalossa jne.

Sivustollamme esittelemme asiakaspalautetta, jota olemme saaneet verkkokaupoista. Valitettavasti asiakaspalautetta ei saada positiivisista ja onnistuneista kaupoista siinä määrin kuin niistä, joissa on ollut jotain haastetta tai kysyttävää.

Verkkokaupoista ostamiseen liittyy samanlaiset käytännöt kuin tavallisesta kaupasta ostamiseen. Asiakkaalla on palautus- ja vaihto-oikeus, mutta kansainvälisestä verkkokaupasta tilattaessa esim. palautuksiin kuluu aikaa. Luottokortilla maksettaessa luottokunta vastaa siitä, että asiakas saa rahansa takaisin, mikäli kauppa ei hoitaisi vastuitaan.

Globalshopping.fi palvelussa olevat verkkokaupat ovat kansainvälisiä verkkokauppoja ja ne palvelevat asiakkaitaan:)

Turvallista shoppailua!

Terveisin

Maarit Majasaari

BeautyBay-verkkokaupalla on nykyään ilmainen toimitus!

Tilasin ensimmäisen kerran ja paketti tuli perille alle viikossa hyvin pakattuna. :) Positiivinen kokemus, tilaan kyllä uudestaankin.

Sama homma. Tuli todella nopeasti perille, vaikka oli vklp välissä.

Tilasin ensimmäisen kerran tästä nettikaupasta. Tilaus tuli perille todella nopeasti (muutamassa päivässä), mutta tilauksestani puuttui yksi tuote. Olen nyt lähettänyt tälle yritykselle jo 2 sähköpostia (aikaa on kulunut jo 9 päivää ensimmäisestä sähköpostista) enkä ole saanut niihin vastausta.

Ihan käsittämättömän huonoa palvelua!

Olen tilannut kyseisestä verkkokaupasta jo pariin otteeseen. Paketti tullut aina alle viikossa omaan postilaatikkoon ja kaikki mennyt todella hyvin! Tilaan varmasti jatkossakin.

Hei! Olen tilannut beautybaysta reilusti yli kuukausi sitten tuotteita ja vieläkään he eivät ole lähettäneet niitä,vaikka rahat tililtäni ottivatkin,tilaukseni kohdalta lukee "awaiting stock". Yli viikon olen heille meilejä lähettänyt nyt jo 3 kappaletta ja yhteenkään ei olla vastattu! Miten saan heiltä edes vastauksen ja rahat takaisin kun kerta eivät tuotteita lähetä??

Awaiting stock taitaa tarjoittaa sitä, että tuotteita ei ole vielä edes lähetetty. Jos tuotteet on lähetetty, silloin niiden status on "Dispatched".

Torstaina sain kuin sainkin heiltä vastauksen että jotain meni muka maksussa pieleen ja minun täytyy ottaa yhteyttä pankkiinni tai he peruvat tilaukseni 48 tunnin sisällä - tilaus oli peruttu jo seuraavana aamuna! Piti odottaa yli kuukausi että näin kävisi ja sisin yhden vaivaisen viestin heiltä.Asiakaspalvelu on maailman huonointa,en kyllä enää ikinä tilaa sieltä. Haluan tehdä nyt reklamaation,en vain tiedä miten sekään heidän sivustolla onnistuu,ku eivät kerta koskaan vasta viesteihin

Tein tilauksen ja sain tuotteen todella nopeasti. Tuote oli erittäin hyvin ja kauniisti pakattu.

Tilausta tehdessä tuli jokin häiriö ohjelmaan, josta syystä tilasin tuotteen kaksi kertaa. Lähetin meiliä heille tapauksesta ja heiltä tuli lähes saman tien vastaus, että poistamme toisen tilauksen. Näin todellakin tapahtui ja tililtäni veloitettiin ainoastaan yhdestä tuotteesta.

 

Tilasin BeautyBaylta 14.8.12 ja tuotteet olivat noudettavissa Postista 21.8. Nopea toimitus siis ja hyvin pakatut tuotteet. Suosittelen!

Tilasin Beautybaylta 22.5 ja sain tuotteet noin viikon päästä. Luettuani kokemuksia pitkästä toimituksesta en osannut odottaa tuotteiden tulevan noin nopeasti, joten siltä osin positiivinen kokemus. Paketti oli auennut sivusta matkalla ja oli pahasti rytyssä, mutta tuotteet onneksi kunnossa ja ehjiä. 

Iso-Britannia
Englanti
Euro
Visa
Mastercard
Visa Electron
American Express
5-7 työpäivää (lupasu delivery-sivulla)

Ilmainen toimitus (Free Worldwide delivery), jolla ei ole seurantaa.


Lue lisää kaupan toimituskuluista
Lue lisää yleisistä toimituskuluista

Asiakas vastaa kuluista.
14 päivää

Ei

Lue lisää:
EU-maat


Olemme saaneet asiakkailta palautetta, että toimitukset kestävät usein pidempään kuin 5-7 työpäivää! Mikäli tilauksesi ei tule ajoissa, huomioi myös seuraava tieto: For International Saver deliveries, please note that a package cannot be treated as missing until 20 working days have elapsed from day of dispatch. Vapaa suomennos: Jos tilasit tilauksen International Saver- optiolla (ilmainen toimitus) niin sitä ei käsitellä kadonneeksi ennen kuin 20 työpäivää on kulunut lähetyksestä.

 

Tästä johtuen saattaa olla, että asiakaspalvelu ei vastaa edes tiedusteluihisi. Oletus lienee se, että asiakkaan tulisi perehtyä verkkokaupan ohjeisiin. Tilauksesi on kuitenkin todennäköisesti matkalla. Mikäli se ei saavu perille tuon 20 päivän kuluessa, niin ole silloin yhteydessä verkkokauppaan ja pyydä rahojen palautusta tilillesi.

Kirjautuminen

Tilaa uutiskirjeemme ja saat tietoa eduistasi! Anna sähköpostiosoitteesi.

Global Shopping Oy Ltd, Kalevanpuisto 12 B 8, 28120 Pori | asiakaspalvelu@globalshopping.fi